ovacopi

OVACOPI #10: Jak procestovat svět a potěšit paní Blanku

V Kultura od Eva PatlochováNapsat komentář

Jubilejní Ovacopi pod taktovkou stopaře bohatých, růžových jednorožců a paní Blanky.

Desátý ročník Ovacopi se přesunul z Impact Hubu do větších prostor malého sálu Gongu, kde akce probíhala pod záštitou Marketing Festivalu. Nejprve přede všemi vystoupila organizátorka Květoslava Lišková a zahájila desátý ročník poděkováním za hojnou účast.

Hned po ní se slova ujala Lenka Wehrenberg. Dle její profilové fotky inzerované v materiálech, které byly distribuovány před začátkem akce, člověk čekal rozkošnou jednorožčí slečnu, ale Lenka se skryla za svou hustou hřívu a člověk chvíli uvažoval, proč se lidé ze Zootu rozhodli poslat jako svého zástupce právě tuto tichou osůbku. Ale i přesto se konala „vymazlená“ prezentace o tom, jak jsou nepotřebné hvězdičky, kdy poslat zákazníkovi dáreček a jaké užitečné věci by měli znát všichni majitelé e-shopů.

ovacopi_1

Po Lence nastoupila energická Adriana Šnajdrová z Tchibo blogu, která vysvětlila důležitost paní Blanky jakožto zástupce cílové skupiny. Paní Blanka je reálná osoba s reálnými koníčky a zajímají ji určité věci. Každopádně je to žena v domácnosti středního věku, která si právě ráda počte na Tchibo blogu. Proto se blogeři ptají, zda by daným článkem potěšili paní Blanku. Prostorem lítala i správná slova, kterými začít článek, aby přitáhl co nejvíce lidí, přičemž v rámci současných trendů vede „deset nej“ a „něco, co vám zaručeně změní život“.

Jako třešnička na dortu nastoupil Stanislav Gálik, který již na jednom ročníku Ovacopi vystoupil, tudíž byl ve svém živlu a svými vtipnými průpovídkami dostal publikum do kolen. Přesvědčil všechny, že rozhodnutí hned teď se sbalit a začít stopovat bohaté lidi je ten nejlepší nápad na světě. Gálik jde na to chytře – pro své účely vymyslel metodu richhickingu, která spočívá v tom, že vás bohatý člověk někam odveze, popřípadě i ubytuje, a předá vás zase dalšímu známému bohatému člověkovi, který může udělat to samé. To vše z důvodu morální obhajitelnosti realizované pod záštitou psychologického výzkumu.

Foto: www.facebook.com/ovacopi

Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+